Om træningen

Hos FeetBack kan du træne individuelt eller på små hold hvor du vejledes grundigt i alle øvelser. Hvis en øvelse ikke føles rigtig for dig kan den modificeres - der vil altid være en metode der fungerer.

Vi benytter os af pilatesreformer, tower, chair, foamroller, redondobolde, elastikker, TRX, vægte/kettelbells, motionscykel, ribber og bløde gulvmåtter i træningen.

ref02 ref03 trx01 trx02

Der trænes i et roligt miljø, med fokus på kvalitet.

Resultat af træningen kan forventes inden for 10 træningsgange.

Se under "Hold" for de forskellige holdtilbud du kan finde hos FeetBack.
Se under "Vejledning til øvelser" hvis du har behov for inspiration til hjemmetræning.

Du er velkommen til at kontakte FeetBack for at høre om mulighed for at oprette flere hold.

cri_graabold

FeetBack
Genuavej 30
2300 Kbh S
Tlf: 50 57 23 14
info@feetback.dk

Åbningstider
Vejledende:
Mandag 11-17
Tirsdag 12-15
Torsdag 11-17
Fredag 8-15

Tidsbestilling
info@feetback.dk
Tlf: 50 57 23 14
Tlf-tid: kl.12-12.45

Persondata
Samtykke

Referencer anbefaling

Baggrundsstof
- forstå din krop og forstå din behandling
paratviden

FeetBack arbejder med Z-Health, der med udgangspunkt i stimulering af nerveforbindelser mellem hjerne og krop kan optimere kropsfunktion og mindske smerte.

Foot Camp

Gys og Gus