Hold

FeetBack bryder med de traditionelle holdplaner!
Din hjerne er sådan indrettet at den skal udfordres for at du bliver bedre og stærkere. Derfor bør du ofte variere dine øvelser og dit træningsprogram.

Hos FeetBack byder hver uge på nye holdtyper - og gengangere.
Du vil altid blive udfordret med nye øvelseskombinationer, som resulterer i, at du bliver stærkere, hurtigere og bedre koordineret.

Da træning hos FeetBack foregår individuelt eller på små hold med max 5 deltagere, vil du altid være i kyndige hænder og blive grundig vejledt.
Du vil opleve, at du kan udfordres mere end forventet.

Temaer for de forskellige hold er listet nedenfor - find ugens hold under menuen "Holdplan" og reserver plads hos FeetBack.

Cut'n Mix
Du kan købe én træningsgang, et 5-turs klippekort eller 10-turs klippekort.
Du mixer selv din træning - kortet er fleksibelt og kan deles mellem flere personer. 

HoldFokus
Reformertræning træning i pilatesmaskiner og udstyr
Intro pilates introduktion til klassiske øvelser, vejrtrækning og formål
Feet'nBack Pilates ryg og fødder - optimal funktion
Pilates Matwork klassiske måtteøvelser på gulv
Rehab Pilates genoptræning og fokus på ryggen
Foamroller stabilitetstræning og bindevævsmassage
Bold stabilitetstræning og balance
Yogalates yoga og pilates
CardioPilates stående øvelser, ballet, koordination, balance og tempo
Strong Pilates med vægtmodstand
Flow'n Pilates serier med øvelser der rytmisk flyder sammen
Pilates & Stretch stræk og mobilitet
Powermen for mænd - fokus på styrke, stabilitet og mobilitet
StressLess afstressende træning med fokus på vejrtrækning, fri bevægelse og afspænding
Fit for Life helkrops træning med styrkeøvelser, kredsløbsøvelser samt balanceøvelser
Styrke, stabilitet & mobilitet forudsætninger for en stærk, smidig og stabil krop
Bækkenbund dynamisk bækkenbundstræning inkl. knib, afspænding og aktivering af de korrekte muskler
Z-Health bevægetræning af kroppens led og øvelser med fokus på balance ved at træne syns- og vestibulær sans
Dit bud... Har du selv et forslag til en holdtræning - kontakt FeetBack

Charlotte underviser holdtimer hos SATS-amager strand. Du kan læse mere om de enkelte hold HER

cri_graabold

FeetBack
Genuavej 30
2300 Kbh S
Tlf: 50 57 23 14
info@feetback.dk

Åbningstider
Vejledende:
Mandag 11-17
Tirsdag 12-15
Torsdag 11-17
Fredag 8-15

Tidsbestilling
info@feetback.dk
Tlf: 50 57 23 14
Tlf-tid: kl.12-12.45

Persondata
Samtykke

Referencer anbefaling

Baggrundsstof
- forstå din krop og forstå din behandling
paratviden

FeetBack arbejder med Z-Health, der med udgangspunkt i stimulering af nerveforbindelser mellem hjerne og krop kan optimere kropsfunktion og mindske smerte.

Foot Camp

Gys og Gus